Klantenservice:

Onze klantenservice is op werkdagen van 8:00 – 17:00 uur telefonisch bereikbaar.
U kunt ons uiteraard ook een E-mail sturen met al uw vragen.
Wij proberen dan uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Klachten afhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven.
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

ASC-Nederland BV
Afd. Klantenservice
Gildeweg 16
3771 NB Barneveld

Tel: 0342-424254
Fax: 0342-400325
E-mail: info@asc-nederland.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar rolsteiger.nl bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).